Centralne rowki o płytszej głębokości rozszerzają sztywność pionową/poprzeczną bloku, żeby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej obniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o dużym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zmniejsza zużycie energii.
Dwustronna konstrukcja rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i gwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki rozszerzają efektywność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
kompozycja środkowego żebra udoskonala jazdę na prostej drodze i właściwości jezdne. Obwodowa kompozycja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i zmniejsza hałas generowany poprzez boczne rowki.
zastosowanie nadzwyczajnej, dyspergowanej krzemionki i unikatowych dodatków widocznie zmniejsza opór toczenia oraz zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu oryginalnej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która zwiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.