Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej obniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o wielkim kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i ogranicza zużycie energii.
Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i gwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki zwiększają efektywność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
budowa środkowego żebra ulepsza jazdę na prostej drodze oraz atrybuty jezdne. Obwodowa budowa żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i zniża hałas generowany poprzez boczne rowki.
wykorzystanie wspaniałej, dyspergowanej krzemionki i nieszablonowych dodatków wyraźnie zniża opór toczenia, a także zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu oryginalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która zwiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich rozmiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.