Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zmniejszyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o dużym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zmniejsza zużycie energii.
Dwustronna konstrukcja rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zapewnia odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki powiększają produktywność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
kompozycja środkowego żebra ulepsza jazdę na prostej drodze i cechy jezdne. Obwodowa kompozycja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, zapobiega rezonansowi rowków i zmniejsza hałas generowany poprzez boczne rowki.
zastosowanie doskonałej, dyspergowanej krzemionki i unikatowych dodatków widocznie obniża opór toczenia oraz rozszerza przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu unikalnej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która rozszerza frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.