Centralne rowki o płytszej głębokości rozszerzają sztywność pionową/poprzeczną bloku, żeby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o obszernym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zmniejsza zużycie energii.
Dwustronna kompozycja rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zapewnia odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki rozszerzają efektywność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
konstrukcja środkowego żebra ulepsza jazdę na prostej drodze oraz cechy jezdne. Obwodowa kompozycja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i zniża hałas generowany przez boczne rowki.
użycie genialnej, dyspergowanej krzemionki i unikatowych dodatków widocznie ogranicza opór toczenia i rozszerza przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu unikalnej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.