Centralne rowki o płytszej głębokości zwiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, aby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zmniejszyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o znacznym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i ogranicza zużycie energii.
Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zapewnia odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki powiększają skuteczność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
budowa środkowego żebra poprawia jazdę na prostej drodze, a także parametry jezdne. Obwodowa kompozycja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i ogranicza hałas generowany poprzez boczne rowki.
zastosowanie rewelacyjnej, dyspergowanej krzemionki i unikatowych dodatków znacznie zniża opór toczenia i rozszerza przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu oryginalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich rozmiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.