Centralne rowki o płytszej głębokości zwiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej obniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o dużym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i obniża zużycie energii.
Dwustronna konstrukcja rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i gwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki rozszerzają wydajność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
konstrukcja środkowego żebra poprawia jazdę na prostej drodze oraz cechy jezdne. Obwodowa kompozycja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, zapobiega rezonansowi rowków i obniża hałas generowany poprzez boczne rowki.
wykorzystanie doskonałej, dyspergowanej krzemionki i unikatowych dodatków pokaźnie ogranicza opór toczenia oraz rozszerza przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu niepowtarzalnej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która rozszerza frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.