Centralne rowki o płytszej głębokości rozszerzają sztywność pionową/poprzeczną bloku, aby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej ograniczyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o wielkim kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i obniża zużycie energii.
Dwustronna kompozycja rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zapewnia odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki zwiększają efektywność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
budowa środkowego żebra udoskonala jazdę na prostej drodze, a także parametry jezdne. Obwodowa konstrukcja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, zapobiega rezonansowi rowków i obniża hałas generowany przez boczne rowki.
użycie idealnej, dyspergowanej krzemionki i wyjątkowych dodatków wyraźnie ogranicza opór toczenia oraz zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu oryginalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.