Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zmniejszyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o obszernym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i obniża zużycie energii.
Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i gwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki powiększają wydajność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
kompozycja środkowego żebra udoskonala jazdę na prostej drodze, a także atrybuty jezdne. Obwodowa konstrukcja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, zapobiega rezonansowi rowków i zmniejsza hałas generowany poprzez boczne rowki.
wykorzystanie nieprzeciętnej, dyspergowanej krzemionki i nieszablonowych dodatków istotnie zniża opór toczenia oraz rozszerza przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu niepowtarzalnej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich rozmiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.