Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, aby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o sporym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i obniża zużycie energii.
Dwustronna kompozycja rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zagwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki zwiększają efektywność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
budowa środkowego żebra poprawia jazdę na prostej drodze, a także atrybuty jezdne. Obwodowa kompozycja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i zmniejsza hałas generowany poprzez boczne rowki.
zastosowanie doskonałej, dyspergowanej krzemionki i nieszablonowych dodatków pokaźnie ogranicza opór toczenia, a także zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu niepowtarzalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.