Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, żeby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej obniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o obfitym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zmniejsza zużycie energii.
Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i gwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki zwiększają efektywność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
konstrukcja środkowego żebra udoskonala jazdę na prostej drodze oraz właściwości jezdne. Obwodowa kompozycja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i zniża hałas generowany poprzez boczne rowki.
wykorzystanie genialnej, dyspergowanej krzemionki i nieszablonowych dodatków wyraźnie zniża opór toczenia, a także zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu unikalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która rozszerza frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.