Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, aby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej ograniczyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o dużym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zniża zużycie energii.
Dwustronna konstrukcja rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zagwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki rozszerzają efektywność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
konstrukcja środkowego żebra poprawia jazdę na prostej drodze oraz atrybuty jezdne. Obwodowa konstrukcja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i obniża hałas generowany poprzez boczne rowki.
zastosowanie wspaniałej, dyspergowanej krzemionki i wyjątkowych dodatków istotnie ogranicza opór toczenia, a także zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu niepowtarzalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która zwiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich rozmiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.