Centralne rowki o płytszej głębokości rozszerzają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej ograniczyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o znacznym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i obniża zużycie energii. Dwustronna konstrukcja rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zapewnia odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki powiększają skuteczność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni. Kompozycja środkowego żebra polepsza jazdę na prostej drodze, a także właściwości jezdne. Obwodowa budowa żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i obniża hałas generowany przez boczne rowki. Zastosowanie idealnej, dyspergowanej krzemionki i wyjątkowych dodatków znacznie zniża opór toczenia i zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu niepowtarzalnej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha”, która rozszerza frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.