Centralne rowki o płytszej głębokości zwiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej ograniczyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o dużym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zmniejsza zużycie energii.
Dwustronna konstrukcja rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i gwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki powiększają produktywność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
kompozycja środkowego żebra ulepsza jazdę na prostej drodze, a także właściwości jezdne. Obwodowa budowa żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, zapobiega rezonansowi rowków i zmniejsza hałas generowany przez boczne rowki.
użycie wyśmienitej, dyspergowanej krzemionki i nieszablonowych dodatków istotnie obniża opór toczenia oraz rozszerza przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu niepowtarzalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich rozmiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.