Centralne rowki o płytszej głębokości zwiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o dużym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zmniejsza zużycie energii.
Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i gwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki rozszerzają sprawność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
budowa środkowego żebra ulepsza jazdę na prostej drodze i cechy jezdne. Obwodowa budowa żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i zmniejsza hałas generowany poprzez boczne rowki.
zastosowanie znakomitej, dyspergowanej krzemionki i unikatowych dodatków widocznie zmniejsza opór toczenia, a także rozszerza przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu unikalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.