Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, żeby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej obniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o sporym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i ogranicza zużycie energii.
Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i gwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki zwiększają efektywność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
konstrukcja środkowego żebra ulepsza jazdę na prostej drodze, a także cechy jezdne. Obwodowa budowa żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, zapobiega rezonansowi rowków i ogranicza hałas generowany poprzez boczne rowki.
wykorzystanie doskonałej, dyspergowanej krzemionki i wyjątkowych dodatków pokaźnie zmniejsza opór toczenia i zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu oryginalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która rozszerza frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich rozmiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.