Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o wielkim kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i ogranicza zużycie energii.
Dwustronna konstrukcja rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zapewnia odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki zwiększają sprawność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
kompozycja środkowego żebra udoskonala jazdę na prostej drodze, a także parametry jezdne. Obwodowa konstrukcja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i ogranicza hałas generowany przez boczne rowki.
wykorzystanie świetnej, dyspergowanej krzemionki i unikatowych dodatków wyraźnie zmniejsza opór toczenia i zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu unikalnej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która rozszerza frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich rozmiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.