Centralne rowki o płytszej głębokości zwiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zmniejszyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o obfitym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i obniża zużycie energii.
Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zapewnia odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki powiększają sprawność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
konstrukcja środkowego żebra ulepsza jazdę na prostej drodze, a także cechy jezdne. Obwodowa kompozycja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i ogranicza hałas generowany poprzez boczne rowki.
zastosowanie nadzwyczajnej, dyspergowanej krzemionki i wyjątkowych dodatków znacznie zniża opór toczenia i powiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu specyficznej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.