Centralne rowki o płytszej głębokości rozszerzają sztywność pionową/poprzeczną bloku, żeby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zmniejszyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o znacznym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i obniża zużycie energii.
Dwustronna konstrukcja rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i gwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki rozszerzają skuteczność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
budowa środkowego żebra ulepsza jazdę na prostej drodze i właściwości jezdne. Obwodowa budowa żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i zmniejsza hałas generowany przez boczne rowki.
zastosowanie świetnej, dyspergowanej krzemionki i unikatowych dodatków istotnie ogranicza opór toczenia i powiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu niepowtarzalnej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która zwiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.