Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, aby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej ograniczyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o wielkim kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zniża zużycie energii.
Dwustronna konstrukcja rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i gwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki powiększają wydajność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
konstrukcja środkowego żebra polepsza jazdę na prostej drodze oraz parametry jezdne. Obwodowa kompozycja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, zapobiega rezonansowi rowków i zmniejsza hałas generowany przez boczne rowki.
użycie wspaniałej, dyspergowanej krzemionki i wyjątkowych dodatków wyraźnie obniża opór toczenia i rozszerza przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu specyficznej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.