Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, aby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej ograniczyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o znacznym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zmniejsza zużycie energii.
Dwustronna konstrukcja rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zagwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki rozszerzają wydajność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
budowa środkowego żebra ulepsza jazdę na prostej drodze oraz parametry jezdne. Obwodowa kompozycja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i zmniejsza hałas generowany poprzez boczne rowki.
użycie nadzwyczajnej, dyspergowanej krzemionki i nieszablonowych dodatków istotnie zniża opór toczenia, a także rozszerza przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu oryginalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.