od 292,25 PLN
oszczędzasz do 18%
Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi odpowiednio 38% i 34%, co ulepsza efektywność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona stosownie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do klasycznego projektu opony. Może to rozszerzyć jej pojemność oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i usztywniona budowa ścianki bocznej powiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i sprawne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika wykorzystano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.