od 281,73 PLN
oszczędzasz do 64%
Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi odpowiednio 38% i 34%, co poprawia sprawność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona trafnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do tradycyjnego projektu opony. Może to zwiększyć jej pojemność oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i wzmocniona kompozycja ścianki bocznej zwiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika użyto fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.