od 350,59 PLN
oszczędzasz do 54%
Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi stosownie 38% i 34%, co ulepsza efektywność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona trafnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do klasycznego projektu opony. Może to powiększyć jej objętość, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i umocniona konstrukcja ścianki bocznej powiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i produktywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika użyto fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, poprawiając sztywność bloków.