Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi odpowiednio 38% i 34%, co udoskonala skuteczność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona optymalnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do klasycznego projektu opony. Może to powiększyć jej pojemność, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i umocniona budowa ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i skuteczne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika użyto fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.