Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi optymalnie 38% i 34%, co udoskonala wydajność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona adekwatnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do konwencjonalnego projektu opony. Może to rozszerzyć jej pojemność oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i umocniona konstrukcja ścianki bocznej powiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i produktywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.