od 357,52 PLN
oszczędzasz do 2%
Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi odpowiednio 38% i 34%, co udoskonala wydajność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona trafnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do tradycyjnego projektu opony. Może to rozszerzyć jej objętość i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i wzmocniona budowa ścianki bocznej zwiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i skuteczne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.