Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi odpowiednio 38% i 34%, co udoskonala skuteczność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona optymalnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do tradycyjnego projektu opony. Może to rozszerzyć jej objętość, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i wzmocniona kompozycja ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i produktywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków. W przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, poprawiając sztywność bloków.