Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi trafnie 38% i 34%, co udoskonala sprawność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona trafnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do klasycznego projektu opony. Może to rozszerzyć jej pojemność, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i wzmocniona konstrukcja ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika użyto fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.