Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi odpowiednio 38% i 34%, co polepsza skuteczność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona trafnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do klasycznego projektu opony. Może to zwiększyć jej objętość i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i wzmocniona budowa ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i sprawne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika wykorzystano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.