Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi optymalnie 38% i 34%, co polepsza skuteczność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona odpowiednio o 21,3% i 43,8% w kontraście do tradycyjnego projektu opony. Może to powiększyć jej objętość oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i usztywniona kompozycja ścianki bocznej zwiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i produktywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika użyto fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, udoskonalając sztywność bloków.