Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi trafnie 38% i 34%, co poprawia wydajność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona odpowiednio o 21,3% i 43,8% w porównaniu do tradycyjnego projektu opony. Może to zwiększyć jej pojemność oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i umocniona kompozycja ścianki bocznej powiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i produktywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków. W sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.