od 330,02 PLN
oszczędzasz do 17%
Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi trafnie 38% i 34%, co polepsza wydajność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona trafnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do klasycznego projektu opony. Może to zwiększyć jej objętość oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i wzmocniona budowa ścianki bocznej zwiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i skuteczne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika użyto fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, poprawiając sztywność bloków.