Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi optymalnie 38% i 34%, co udoskonala produktywność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona adekwatnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do konwencjonalnego projektu opony. Może to powiększyć jej pojemność, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i umocniona kompozycja ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i skuteczne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, udoskonalając sztywność bloków.