Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi optymalnie 38% i 34%, co poprawia sprawność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona adekwatnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do tradycyjnego projektu opony. Może to rozszerzyć jej pojemność, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i usztywniona konstrukcja ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika użyto fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, poprawiając sztywność bloków.