Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi adekwatnie 38% i 34%, co poprawia sprawność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona adekwatnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do tradycyjnego projektu opony. Może to powiększyć jej objętość, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i usztywniona kompozycja ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków. W przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zaimplementowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.