Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi adekwatnie 38% i 34%, co poprawia wydajność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona optymalnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do klasycznego projektu opony. Może to powiększyć jej objętość oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i wzmocniona kompozycja ścianki bocznej powiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i sprawne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika wykorzystano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, poprawiając sztywność bloków.