Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi stosownie 38% i 34%, co poprawia wydajność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona stosownie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do klasycznego projektu opony. Może to rozszerzyć jej objętość, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i usztywniona kompozycja ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i sprawne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.