Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi stosownie 38% i 34%, co ulepsza sprawność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona optymalnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do klasycznego projektu opony. Może to zwiększyć jej objętość i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i umocniona konstrukcja ścianki bocznej zwiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika wykorzystano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.