Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi trafnie 38% i 34%, co udoskonala produktywność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona stosownie o 21,3% i 43,8% w kontraście do konwencjonalnego projektu opony. Może to zwiększyć jej pojemność i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i umocniona konstrukcja ścianki bocznej zwiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i produktywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków. W przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, poprawiając sztywność bloków.