Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi adekwatnie 38% i 34%, co udoskonala sprawność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona adekwatnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do konwencjonalnego projektu opony. Może to rozszerzyć jej pojemność i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i wzmocniona konstrukcja ścianki bocznej powiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, poprawiając sztywność bloków.