Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi adekwatnie 38% i 34%, co ulepsza produktywność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona odpowiednio o 21,3% i 43,8% w kontraście do tradycyjnego projektu opony. Może to zwiększyć jej pojemność oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i umocniona budowa ścianki bocznej zwiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i wydajne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika użyto fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.