Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi optymalnie 38% i 34%, co ulepsza wydajność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona optymalnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do tradycyjnego projektu opony. Może to powiększyć jej pojemność i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i usztywniona budowa ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i skuteczne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków. W przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zaimplementowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.