od 810,57 PLN
oszczędzasz do 3%
Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi adekwatnie 38% i 34%, co poprawia efektywność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona odpowiednio o 21,3% i 43,8% w kontraście do klasycznego projektu opony. Może to rozszerzyć jej objętość oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i usztywniona budowa ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i skuteczne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, udoskonalając sztywność bloków.