od 518,30 PLN
oszczędzasz do 34%
Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi stosownie 38% i 34%, co polepsza produktywność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona stosownie o 21,3% i 43,8% w kontraście do klasycznego projektu opony. Może to zwiększyć jej pojemność oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i umocniona konstrukcja ścianki bocznej zwiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i wydajne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.