Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi odpowiednio 38% i 34%, co polepsza wydajność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona trafnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do konwencjonalnego projektu opony. Może to powiększyć jej pojemność oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i usztywniona konstrukcja ścianki bocznej zwiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i wydajne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków. W przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.