Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi optymalnie 38% i 34%, co polepsza skuteczność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona adekwatnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do konwencjonalnego projektu opony. Może to zwiększyć jej objętość i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i usztywniona budowa ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i wydajne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.