Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi trafnie 38% i 34%, co polepsza produktywność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona optymalnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do tradycyjnego projektu opony. Może to rozszerzyć jej pojemność, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i wzmocniona kompozycja ścianki bocznej zwiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika użyto fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, udoskonalając sztywność bloków.