Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi stosownie 38% i 34%, co poprawia efektywność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona optymalnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do konwencjonalnego projektu opony. Może to powiększyć jej pojemność, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i wzmocniona konstrukcja ścianki bocznej powiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i produktywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.