Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi odpowiednio 38% i 34%, co poprawia produktywność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona stosownie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do klasycznego projektu opony.
Może to rozszerzyć jej objętość oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i umocniona konstrukcja ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i produktywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zaimplementowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.