Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi adekwatnie 38% i 34%, co poprawia skuteczność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona odpowiednio o 21,3% i 43,8% w kontraście do tradycyjnego projektu opony. Może to powiększyć jej pojemność oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i wzmocniona budowa ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i produktywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zaimplementowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.